tirsdag 13. september 2016

Begeistret...

Fargeglede utendørs er noe man virkelig opplever nå om dagen.....og tenk mere skal det bli når høsten setter skikkelig preg. Men september har begynt å  by på litt høstlige nyanser nå  og jeg lar meg begeistre...det skal ikke så mye til...heldigvis :)

I orangeriet er et nytt bord på plass, et gammelt klaffe bord som jeg har malt i grå ascott. Det er også til salg blant flere møbler der inne....utrolig fint synes nå jeg... og kjenner det blir litt tungt å selge det når den rette kunde kommer....men så går det fort over da, hi,hi



Er det rart man blir BEGEISTRET av alle de herlige fargene ....da MÅ jeg jo bare lage meg en september krans !








 Det er en herlig tid nå og jeg håper du der ute finner også begeistring og glede i den fine tiden vi er inni nå :)

                                              Varm klem fra
                                                     Vibeke 

9 kommentarer:

  1. Bonjour,

    Dame Automne arrive sur la pointe des pieds... J'aime votre décor, tout en douceur et subtilité.

    Gros bisous 🌺

    SvarSlett
  2. Hallo Vibeke,
    traumhaft schön!!!!!
    - Stine -

    SvarSlett

  3. Så pen i orangerie , Vibeke ... bildene er salways fantastiske ! Så fin tid på året her , også!

    SvarSlett
  4. Så fint det er hos deg da :) Hilsen hageentusiasten i Furulunden :)

    SvarSlett
  5. Så fint det er hos deg da :) Hilsen hageentusiasten i Furulunden :)

    SvarSlett
  6. This is lovely! I don't usually like orange, but how you have used it makes it so lovely to me! love love love!

    SvarSlett
  7. Underbara höstbilder...
    Kram från Titti

    SvarSlett
  8. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that much interesting, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    SvarSlett