fredag 26. september 2014

Simple is beautiful !

 Hei alle sammen :) Det har vært en laaang uke med masse inspirererende innhold som jeg skal få god god bruk for i min andre jobb med barn . Kurset jeg har vært på var i Bergen og derfor benyttet sjangsen til å besøke min bloggvenn og sjelevenn Camilla også....FOR en glede det var endelig å få møte dette nydelige menneske, se henne vakre hjem, skjønne familie og ting jeg bare har sett på bilder før...Jeg har til og med koooost med den vakre pusekatten hennes,hi,hi Hun har det like vakkert som jeg forestillte meg....vemodig var det å reise derfra men jeg har det på følelsen at vi ses igjen :) Her finner du Camilla ,instagram :hjemogglede: og blogg:http://chessen.blogspot.no/


I dag byr jeg på røde høstdetaljer herfra, bildene ble tatt for noen uker tilbake....og flere av tingene jeg viser til her er ute å gleder andre mennesker akkurat nå :) Ja til og med nypekransen fikk en ny eier, som er like glad i naturmatrialer som meg :) Enklere nypekrans har jeg vel aldri laget. Plukket først inn noen kvister med røde bær. Tvinnet de sammen til en krans og satte nyper på med ståltrå. Utrolig enkelt men samtidig vakkert synes jeg :)

Herlige farger som også blir fine etterhvert som de visner....:)

 Den røde kannen og grønne kassen bak var det noen heldige kunder som var inne å sikret seg forrige helg i butikken...Gøy å se at andre finner inspirasjon i funnene mine der ute , disse tingene er fra Danmark :)

 Mådene innlegg i Grenlands Fjordene måtte jo bli om epler! Her viser jeg hvordan man pynter opp og lager dekorasjoner av de søte små :)

 Etter kundenes ønske holder jeg åpent fra 12-13 i butikken idag. Så har du lyst til å ta turen finner du meg der med nye skatter :))

                   KLEM & GOD HELG!
                        FRA VIBEKE




8 kommentarer:

  1. very pretty love all your arrangements deer Vibeke!

    SvarSlett
  2. Hei!
    For en vakker blogg du har.
    Er selv ny i bloggverdenen, og koser meg med det.
    Kikket innom "julesiden" din og fikk jeg mye inspirasjon. Takk!
    Ha en fin lørdag og jeg gleder meg til å følge deg!
    hilsen Guro

    SvarSlett
  3. That's true! The simple is the best:):) Lovely wreath Vibeke, hugs!:):)

    SvarSlett
  4. ❤Å milde tid!!!! Savner deg allerede kjære vakre vakre Vibeke ❤❤❤
    Gutta likte deg like godt som meg og Cesar også;)))
    Tiden gikk så fort og i dag måtte jeg inn på mobilen min å se på det koselige bilde av oss! Ja det var nok en mening at vi skulle finne hverandre her i bloggland ! Klart vi sees igjen! Gleder meg allerede !

    For et koselig innlegg med høst og epler! Dine bilder og din styling kan ta pusten fra alle og enhver!
    Stå på vakre dyktige venn i Porsgrunn !
    God lørdag.
    Kiss and love fra Camilla xxx

    SvarSlett
  5. ich liebe ihre dekoration!!! wunderschöne farben und soooo schlicht, trotzdem mit großer wirkung!!! alles liebe von angie aus deutschland

    SvarSlett
  6. Simple is beautiful, such a holiday feel here with you, and always so inspiring.

    Xx
    Dore

    SvarSlett
  7. Herlig inspirerende
    og for en vakker krans, nydelige høstfarger

    SvarSlett
  8. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett