søndag 6. januar 2013

Energifyllte omgivelser

 Varme farger på kalde dager gjør virkelig godt. Jeg har nok ikke lagt helt vekk de røde detaljene her hjemme etter jul....spørs vel om de nå skal få bli:) Kjenner at disse fargene er virkelig energirike og gjør meg glad og kreativ:)



Jeg er blitt en samler av disse gamle brune krukkene,noen er arvet og noen er funnet på loppis og brukthandel.



 Røde tekstiler som disse putene er i bruk hele året her. Fant ut i sommer at rødt er utrolig fint i sommermånedene også:)
 Det er jo stort sett de gamle boksene mine som er i rødt her hjemme, gleder meg til å bruke våren til å jakte på flere slike når vårens loppisrunde setter igang:)

Ønsker dere alle en energifyllt,gald og kreativ ny uke!! Go og varm klem Vibeke

7 kommentarer:

  1. Så vackra bilder!! De gamla krusen är eftertraktade och dina kuddar riktigt snygga. Ha en härlig kväll. Kram Anna

    SvarSlett
  2. Maravilhosas imagens,estas flores já traz o sabor e a alegria da primavera. Desejo um otimo fi de Domingoe um excelente inicio de semana,bjkas

    SvarSlett
  3. Så utrolig hyggelig du har det :D Får så mye inspirasjon av din blogg!

    Klem
    Synnecharlotte

    SvarSlett
  4. Hi Vibeke, you like red color, right? I like ranunculus. I bought potted ranunculus last year, unfortunately, did not survive. Do you have any tips how to grow them? Beautiful inspiration. Renata

    SvarSlett
  5. Nydelege inspirerande bilder! Og har du fått tak i ranunkler allereie??? Kjente eg vart veldig glad no. Det må eg og ha. Er så glad i disse:)
    Ha ei god natt!
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Så utrolig nydelige bilder og herlige farger Vibeke:) Jeg likte den rosa å jeg, men oransje/rød syns jeg er så knall, skikkelig energibombe:) Jeg har en god del dæsjer av oransj i hjemmet mitt...tror jeg telte 11 oransje puter i sofan..hihi:)
    Nydelig krukker du samler på også. Syns det er så lite å finne på Finn her i trøndelagen jeg, mulig jeg ikke er flink nok til å lete. Men gøy som vanlig å titte på dine lekre bilder iallefall:) Du er virkelig superflink Vibeke...Klems fra meg

    SvarSlett