onsdag 14. mars 2012

Sakte men sikkert....

Sniker det seg litt påskepynting rundt husveggene her..

Dagens pynt er nemlig en hane ,som har stått på loftet i noen år nå. Den var veldig fargerik med masse perler i rødt,orange grønn og gul, og jeg var veldig glad i den (engang..)Men så har jeg tenkt litt på den i det siste ,om jeg skulle prøve å male den litt...og idag gjorde jeg det:)

Kykeliiiky!!Der fikk jeg nytt liv igjen gitt!!!


Eggene har så smått begynt å komme frem også....



Ranuklene får være med litt idag de også...de er jo vakre til ALT de....

Nok en strålende dag har vi her idag,og jeg bare nyter å se det spirer og gror ute i hagen...Helt utrolig overgang fra forrige uke når vi hadde masse snø og is..Klem Vibeke

5 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig du gjør det rundt husveggene. Kjempe fint :) Hanefar blei jo helt ny...kjekk kar'a gitt ;) Klem fru M.

    SvarSlett
  2. Vårstemning dette ja. Så artig å sette frem noe som har fått nytt liv. Kjempesmart å male hanen. :-)

    Her har vi mye snø og regnvær om dagene. Gleder meg til jeg kan holde på ute igjen.

    SvarSlett
  3. Herlige bilder!
    Så flott du har det ute :)
    Hanen ble skikkelig fin!
    Ha en fin vår-uke videre ;)
    Klem

    SvarSlett
  4. Trivelig pynta! Likte så godt de små, brune eggene og hanen. Fint omkranset av blomster og kvister. Skjønne foto, Vibeke!

    SvarSlett
  5. Så koselig du har det og herlig
    vårstemning ღ en herlig tid vi
    går i møte... gleder meg :)
    Ikke så mye vårstemning her hos
    meg, det regner og regner.. men
    det blir vel bedre etterhvert :)
    Ønsker deg en fortsatt fin uke
    Klem fra Mette

    SvarSlett