tirsdag 13. mars 2012

Litt hverdagslykke...

For ikke så lenge siden laget jeg et innlegg om en skål med askjett i grått, som kom fra England.Det er jeg er så veldig glad i...Og idag kom mannen min hjem fra London, med tilsvarende i lys aqua.....å helledussen så skjønn.....og glad jeg ble:)

En aldeles nydelig farge og form på dette,og jammen tok han ikke med ett større fat også:)Dobbel lykke!


Keramikken er kjøpt på butikken Anthropologie som ligger på det fantastiske kjøpesenteret Selfridges i London.

Her er det mye detaljer og fargenyanser som forandrer seg etter lyset...


Faktisk litt artig at jeg blogget om akuratt denne fargen igår også:))Men nok en erklæring,jeg bare ELSKER denne fargen!!Håper alle har en nydelig kveld,klem Vibeke

4 kommentarer:

  1. Nydelig!! Liker bildene dine...og liker det fine serviset;) Den grå-grønne nyansen er vakker!

    SvarSlett
  2. Fantastisk nydelig! Så flott servise, og nydelige foto av herlighetene. Du har vært heldig!

    SvarSlett
  3. Så heldig du er! :-)

    Nydelig farge og kanten er jo full av detaljer. De var skjønne ja.

    Fotografen har jo som vanlig tatt utrolig fine bilder. :-)

    SvarSlett
  4. Dette var jo et kjempefint servise, skjønner godt at du har forelsket deg i det! Nydelig mønster og farge - og flotte bilder!! Tusen takk for koselig hilsen hos meg, du er bare god, det var jo bare en glede for meg å lage innlegg om bloggen din! Utrolig at den ikke er bedre kjent så lekker som den er med alle de flotte bildene dine!! Ha en fortsatt fin kveld. Klem fra Berit.

    SvarSlett