torsdag 22. mars 2012

Hva kan man lage?

Ja dere ser noe herlige haner:) Men hva er de laget av??

JOOO... en haug av tomflasker!!

Dette er en av påskeaktivitetene vi gjør på min kulturskole..herlig med gjenbruksmatriale!!




Her er man veldig spent om formen kommer seg utover dagen....siden man er bedt på fest og synes det hadde vært super gøy...Men føler meg orntlig tufs akkurat nå:(Og jeg som har kjøpt nytt antrekk som sier"PANG"!!i fargene hvertfall:))ja,ja vi krysser fingrene!!Klem Vibeke

4 kommentarer:

  1. Så artig, de var kjempefine. Herlige farger. Fint tips å ha med seg da jeg jobber i skole og Sfo.

    Ønsker deg en god helg og håper formen retter seg. Kjenner godt igjen følelsen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Bra du også kan dra nytte av dette:))Formen kom seg etterhvert den,og fest fikk jeg med meg:)))God helg til deg også:)

      Slett
  2. Herlig :)
    Masse god bedring, Vibeke:) og håper det blir fest på deg i dag :)

    God helg :)

    klem klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Fest blei det vettu Camilla,og den ble som vanlig kjempe gøy:))God helg til deg og dine:))

      Slett